Pagalba telefonu 24/7 (+370 5) 2600 600

DUK: Privalomasis automobilio draudimas

Klausimai

1. KADA ĮSIGALIOJA DRAUDIMO POLISAS?

2. KAIP GAUTI „ŽALIĄJĄ KORTELĘ“?

3. KADA SIUNČIAMAS DRAUDIMO POLISAS?

4. NEGAVAU DRAUDIMO POLISO, KĄ DARYTI?

5. KĄ DARYTI, JEIGU NURODŽIAU KLAIDINGĄ EL. PAŠTO ADRESĄ?

6. KAS ĮEINA Į PAGALBA KELYJE PRIE SUTARTIES PASIRINKUS PAPILDOMĄ DRAUDIMĄ?

7. KĄ DARYTI ATSITIKUS EISMO ĮVYKIUI?

8. KIENO VARDU REIKIA DRAUSTI TRANSPORTO PRIEMONĘ?

Atsakymai

1. KADA ĮSIGALIOJA DRAUDIMO POLISAS?

Visi internetu įsigyti draudimo polisai įsigalioja ne anksčiau nei kitą dieną.

2. KAIP GAUTI „ŽALIĄJĄ KORTELĘ“?

Internetu įsigijus privalomąjį vairuotojų civilinės atsakomybės draudimą, su „Žaliąja kortele“, jos el.paštu negausite, kadangi dokumentas turi būti spausdinamas ant specialios formos blanko. Norėdami atsiimti Jums priklausančią „Žaliąją kortelę“ prašome atvykti į artimiausią klientų aptarnavimo skyrių.

3. KADA SIUNČIAMAS DRAUDIMO POLISAS?

Draudimo polisas yra siunčiamas iš karto po apmokėjimo. Jeigu negavote draudimo poliso rašykite bta@bta.lt arba skambinkite (+370 5) 2600 600.

4. NEGAVAU DRAUDIMO POLISO, KĄ DARYTI?

Draudimo polisas turėtų būti atsiunčiamas iš karto, tačiau jeigu negavote, gali būti, kad buvo įvestas blogas el. pašto adresas, laiškas pateko į „spam“ direktoriją. Tokiu atveju prašome susisiekti su mumis tel. (+370 5) 2600 600 arba el.paštu bta@bta.lt.

5. KĄ DARYTI, JEIGU NURODŽIAU KLAIDINGĄ EL. PAŠTO ADRESĄ?

Nurodžius klaidingą el. pašto adresą, prašome susisiekti su mumis tel. (+370 5) 2600 600 arba el.paštu bta@bta.lt .

6. KAS ĮEINA Į PAGALBA KELYJE PRIE SUTARTIES PASIRINKUS PAPILDOMĄ DRAUDIMĄ?

Pasirinkus "Pagalbos kelyje" draudimą" lengvajam automobiliui arba krovininiam automobiliui iki 3,5 t., klientui priklauso transportavimo paslauga (tiek po įvykio, tiek sugedus), gedimų šalinimas vietoje, degalų pristatymas, taksi paslauga, automobilio saugojimas ir konsultacija telefonu. Šis draudimas galioja visos Lietuvos teritorijoje Daugiau apie paslaugą ir taikomus paslaugų limitus galite sužinoti čia

7. KĄ DARYTI ATSITIKUS EISMO ĮVYKIUI?

Jeigu patekote į eismo įvykį arba dėl kitų priežasčių nukentėjo Jūsų automobilis, darykite viską, kad sumažintumėte galimus nuostolius.
Užpildykite eismo įvykio deklaraciją susiekite su mumis tel. (+370 5) 2600 600, praneškite apie įvykį.
Svarbu nepamiršti, kad visos „Pagalba kelyje“ paslaugos teikiamos tik tuomet, kai atsitikus įvykiui, klientas apie tai informuoja BTA, paskambinęs telefonu (+370 5) 2600 600

8. KIENO VARDU REIKIA DRAUSTI TRANSPORTO PRIEMONĘ?

Privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu transporto priemonę privaloma drausti tik savininko vardu, išskyrus tuos atvejus, kai transporto priemonė yra lizinguojama. Jeigu transporto priemonė yra lizinguojama, draudimo sutartį turi sudaryti oficialus transporto priemonės naudotojas.

Automobilio draudimo baneris

Kiti DUK

DUK KASKO DUK kelionės draudimas